Monday, May 25, 2009

BAHASA ARAB [kantOi]

huhu..ni aku nak citer ni..
hari ni..00.10a.m,aku minta putus ngan dy ntah bape kali la..kesian gak kat dia..tapi nak wat camne,bertambah aku..dia makin tertekan..aku lepaskan la..lagipon,aku malas da nak bercinta ni..adoyai..oo.15a.m,aku minta maap kat kawan dia lak..tapi kawan dia plak marah aku..mula bab tengking2 bisu..yela..mesej..haha..tp lame2 dia dah malas nak mesej..[lose kot]..hehe..

pagi ni pulak,07.00a.m..aku lambat..tertinggal bas plak..adoyai..kene lah penyumpah aku si bas tu..dah tu,adik aku suruh ayah aku anto..seb bek xpe..sampai skolah,lambat sket ar..ngah berikrar,aku selamba jalan..arh..penduli ape aku..hahaha..

ya ALLAH..bahasa ARAB aku..!!!!!
kertas satu ngan kertas dua..memang tak ley blah ar..aku blank nak mampos!!ya ALLAH..banyak doa aku ni..kene muhasabah diri ni..karangan aku lagi la..sempat wat pendahuluan je..masyaALLAH..giler nak batak la..camne nak SPM camni..mase latihan,laju je..sebab ade kamos kot..aduzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!! tapi seb baek ade geng..n apa yang pasti,ustaz mesti marah giler..


ya ALLAH..tolonglah aku ni..camne ni..huhu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana prihatin ye ^^