Tuesday, May 26, 2009

hijau itu iNdah


inilah hidup manusia..

sentiasa ada manis dan pahitnya..tetapi kalau indah itu tetap indah..hijau la..kan tetap tenang..huhu..wat pengetahuan kowang,warna kesukaan aku hijau taw..so apa2 warna lain,jadi secondary aku je..wawawa..dan hijau juga telah menemukan cinta pertama aku dengan seseorang..bukan kapel..tapi cinta..nengok baek2 ye..dan kami suka hijau..bukankah menarik??tapi kadang2 orang kata kalau sama,biasanya xde pape..yeke??sedeh jugakla..tapi mmg gitu pon..aku bukanlah seseorang yang mudah untuk dicintai..tapi bila aku dah mencintai,sesungguhnya cintaku abadi..hahaha..dia memang sowang yang ada kat hati ni..setia forever..huhu..walaupun masih di alam persekolahan,tapi rasa manis itu cinta..tapi tak pe la..cam dia penah ckp,hati mudah berubah..aku setuju tu..tapi aku xpenah berubah dalam mencintainya..walau seberat mana pun dugaan,5 tahun bukanlah sekejap..tapi lama tu..aku tetap cintainya..nanti kalau aku da kawen pon..dia tetap jadi cinta aku..huhu,,jgn marah ea sape y akan kawen ngan aku t..dah hakikatnya cam tu..aku xley nak bohonh..and aku mntak maap gak kat sesapa yang jadi temannya..jangan cemburu..aku xde niat apa2 pon..tapi inilah aku..huhu..aku pon sedar aku sapa..aku tak layak untuk menjadi teman pada seorang lelaki yang baik gilew sepertinya..huk3..apa pon..aku selalu ingat,ALLAH je taw jodoh aku ngan sape..n hijau la yang menjadi saksi kami..
[[Love oF ALLAH..can everLAsting us forevEr]]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana prihatin ye ^^