Saturday, December 12, 2009

Demam La Pulak...!

assalamualaikum,

apa khabar kowang semua?harap semua okey2 la ea..hari ni aku didatangi demam.
huhu...:(
tak tahu sebab pe.tapi minta2 xla sampai pekse.aku rase aku tak maen hujan..aku rase aku kene sampuk kot..eii,seram deh!setahu aku,semalam aku cerita2 pasal jiran aku yang terkena rasuk ngan hantu kat rumah kosong.kira dekat2 la ngan rumah aku.satu lorong.aku punye la lagak berani cakap nak jumpe hantu.rase bertuah la kononnye dapat jumpe.walaupun tak pernah jumpe.haha..lepas tu,malam tadi aku tidow paling lambat.aduh...kepala aku sakit!tiba2..badan aku pon rase menggigil.subuh,mak aku kejut.rase tak larat bangun.mak aku cakap,gi la study pagi ni.aku cume iakan je.niat memang nak bangun,tapi entahlah..dah rase tak larat kot..

pagi ni,baru la terase demam tu sungguh2..(ade pulak camtu ea??)haha..pepon,sakit kat badan ni cam menusuk kat tulang belakang.aku bongkok je la pon..sakit ni..huhu...mak aku dah la takde,gi belaja..nak minta urut camne..huhu..

k la,sampai sini je aku nak khabarkan..apa motif dan pesanan aku nak tinggalkan ialah JANGAN CAKAP BESAR SEKALI-SEKALI!
syaitan ke,iblis ke..dia pon makhluk Allah gak..nak hidup..makin kita bongkak,makin kita dekat dengan dia.huhu..

Thursday, December 10, 2009

Merokok?Ouh,jangan lah!

assalamualaikum..

merokok ke,rokok ke ape2 ke yang berkaitan dengan rokok aku tak suka!stop la wahai anak-anak muda.jangan sia2kan hidup anda!aku benci orang hisap rokok..


cerita pasal rokok..dulu adik aku yang nombor tiga pernah kantoi sbb hisap rokok.aku ape lagi marah ar.mana tak,dulu cakap tak pastu buat..cakap tak serupa bikin.sekarang,kantoi lagi dengan aku.merokok balik dengan kawan dia yang baru.adeh,pe nak jadi..tolong la!kalau dah sekali,makin nak lagi.jadi cegahnya!aku tak nak adik aku mahupun korang yang lain terjebak dengan rokok.sebab dari rokok yang merupakan permulaan segalanya akn menyebabkan diri makin menjadi-jadi.lepas rokok,hidu gam.lepas tu dadah.lepas dadah mencuri,merompak kerana semata-mata nak dapatkan duit je!rasa lah diri tu terlalu kerdil nak bermain dengan api.malulah bapak tak merokok,anak pulak yang nak lebih2.kalau ade isteri,mengandung??anak kat dalam tu kalau cacat,salahkan isteri pulak.ape kes??nak bunuh diri kalau sorang2 takpe.ni nak libatkan orang lain.susahkan orang lain.BUNUH ORANG LAIN!!!!

Astaghfirullahal`azim...........

taubatlah anak muda harapan bangsa.kadang-kadang aku ternampak jugak bukan saja laki yang merokok.perempuan pon same??ape cite ni saudare..kate perempuan,wanita!lemah lembut,sopan ciri-ciri tu dah ke mana?jatuh maruah.perempuan ni fitrahnya lemah.tapi kalau lemah bukan bermaksud lemah akal.dah tak tahu berfikir tentang mane baik mana buruk.nilai semula diri anda!aku perempuan,aku malu jugak.nak tegur,orang tak terima.hanya mampu geleng kepala.



okey lah..sampai sini je post aku!tc ok?fikirkan ibubapa anda yang sudah mencari secicip bekalan untuk anda,hargainya!


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Friday, December 4, 2009

Sijil Peperiksaan Malaysia

Assalamualaikum..

hai,lama rasanya tak tulis blog..yela..buzy ngan exam..ha,cakap pasal exam..aku ngah menduduki exam besar neh..SPM bai..macam relax lak en..tapi sebenarnya berfikir pulak..betullah ni..hahaha..persediaan aku tok semua tu antaranya study la..



membaca alquran..cewah!tp siyesly aku bace..hati tenang beb..selain tu,wat la solat hajat..INSYAALLAH..ko pasti bole..eh,aku yg pekse..takpe2 wat sampingan kowang en..mana la taw kowg guna..ye ta??hehe..

k la..ini je wat mase ni aku ley taip..lain2,lain hary la..hahaha..