Saturday, December 12, 2009

Demam La Pulak...!

assalamualaikum,

apa khabar kowang semua?harap semua okey2 la ea..hari ni aku didatangi demam.
huhu...:(
tak tahu sebab pe.tapi minta2 xla sampai pekse.aku rase aku tak maen hujan..aku rase aku kene sampuk kot..eii,seram deh!setahu aku,semalam aku cerita2 pasal jiran aku yang terkena rasuk ngan hantu kat rumah kosong.kira dekat2 la ngan rumah aku.satu lorong.aku punye la lagak berani cakap nak jumpe hantu.rase bertuah la kononnye dapat jumpe.walaupun tak pernah jumpe.haha..lepas tu,malam tadi aku tidow paling lambat.aduh...kepala aku sakit!tiba2..badan aku pon rase menggigil.subuh,mak aku kejut.rase tak larat bangun.mak aku cakap,gi la study pagi ni.aku cume iakan je.niat memang nak bangun,tapi entahlah..dah rase tak larat kot..

pagi ni,baru la terase demam tu sungguh2..(ade pulak camtu ea??)haha..pepon,sakit kat badan ni cam menusuk kat tulang belakang.aku bongkok je la pon..sakit ni..huhu...mak aku dah la takde,gi belaja..nak minta urut camne..huhu..

k la,sampai sini je aku nak khabarkan..apa motif dan pesanan aku nak tinggalkan ialah JANGAN CAKAP BESAR SEKALI-SEKALI!
syaitan ke,iblis ke..dia pon makhluk Allah gak..nak hidup..makin kita bongkak,makin kita dekat dengan dia.huhu..

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana prihatin ye ^^