Saturday, April 17, 2010

Bila Jalan Ku Ini Haq....

Ya Allah,

Apakah agaknya aku ini leka dengan nikmatMu..

Adakah nikmatMu itu pula ujian buatKu..

Aku takut Tuhan..

Meskikah aku menafikan sedangkan ianya benar..

Tiada yang batil..

Tiada yang menipu..

Tiada yang dusta..

Aku hanya mahukan kepastian yang nyata..

Mampukah aku pejamkan mata..

Dan berjalan sendiri..

MAMPUKAH?


Ya Rahman,

Bila jalanku ini benar..

Yakinkanlah aku..

Pasrahkanlah dan redhailah..

Restuilah hidupku ini..

Bukan asa ku kan terhenti..

Hanya mengadu padamu wahai Pencipta Cinta..


Ya Fattah,

Buktikanlah sesungguhnya aku..

Dan dia adalah benar..

Bukan dusta berkalang noda..

Halangi rabitah kami dari fitnah dunia..

Ampuni kekhilafan kami..

Jauhi kami dari maksiat khofi..

Maghfirah kami sesungguhnya tulus Tuhan..


Ikatkanlah kami dengan cintaMu...........................

Akanku Genggam

Akanku Peluk

Akanku Cium

ERAT-ERAT cinta dan anugerahMu

Amin Ya ALLAH..

Moga ini HAQ dan SADIQ


Hubbil MusytaQ wa Hanin~

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana prihatin ye ^^