Wednesday, September 15, 2010

Lebaran Syawal 1431 Hijriah

Assalamualaikum..

Salam sejahtera untuk semua. Ana rindukan blog ni,tapi ana tak tahu nak post ape dah. Hehe :) Tahu-tahu dah raya, dah abez pose pon kan.. Rindu Ramadhan yang lalu. Ana rindu sangat sebab Ramadhan 1431 ni ana rasa berada dekat dengan kesedapan Allah~ Ana pun tak tahu nak habaq macam ne gi.. Maaf ye sebab bahasa Ana selamber da sekarang.. malas kot takde topik banyak sangat ni. :) Tapi ape pon ana ade cerita nak di kongsi. mungkin tak penting pon dekat antum semua.. seperti ana katakan tadi,cuma mahu berkongsi :))

Pernah tak dengar,terbaca pos ana atau apa2 tentang kesayangan ana..?mesti ada kan?hmm..kita tinggalkan dulu pasal tu..hehe..

Asif,ana hanya insan biasa yang selalu melakukan khilaf di mata kalian..di pandangan Allah apatah lagi..Sempena syawal ni,ana pohon kemaafan yang teramat dalam dan panjang kepada sahabat2 ana dan sesiapa yang mengenali ana. Lagi kepada seorang insan tu....ade la orang tu.. :) saudara,maafkan ana ye ?
Ana tahu ana tak pantas untuk dimiliki..ana hanya insan kerdil mahu di bandingkan dengan peribadi saudara yang indah..ana harap Allah yang mengawasi kita..InsyaAllah~Biarlah kita tidak bersua,tidak berbicara dan tidak merasakan dekat pada ukhwah ini..ana harap dan doakan moga Allah yang suakan,bicarakan dan mendekatkan melalui cintaNya..Hanya Dia penyusun segala,penentu Taqdir..

Saudara,ampun maaf zahir batin dari sekecil zarah sehingga sebesar alam ini..
Ma`a Hubbil Musytaq :)