Monday, October 8, 2012

Saya Rindu Mereka (edisi entah pape)

بسم الله الرحمن الرحيم

Alhamdulillah. Setelah 2 minggu ana menjalani kehidupan sebagai pelajar IPT, ana merasai kesibukan yang mereka-mereka bergelar mahasiswa dan mahasiswi lalui. Namun ana agak ketidakpuashatian kerana makin lama, makin berkurang pula duit ana. hee..sebab makan makan makan. Sekalipun puasa, ia tetap mengeluarkan duit. Tapi tak mengapa, ana kira ini suatu pembelajaran yang indah. InsyaAllah.

Hari demi hari ana di KIAS ni, makin banyak ana belajar. Terutama belajar redha. Walaupun kelihatan macam pasrah. Tapi semoga rassa-rasa pasrah itu menjadi redha. Posting apa-apa tah kali ni. Ana pun tak tahu. Macam toink-toink. MasyaAllah, semakin hari mahu menghadapi peperiksaan semester yang pertama kali akan ana lalui, ana merasa kegerunan pula. Bayangkan nak capai pointer de best tu pun ana tak tahu camne. Belajar je la. Mungkin habis sem ni, baru ana tahu camne semuanya.

Rindu mereka.

Siapa ?

Allah.

Rasulullah.

Sahabat ana yang tu...

Siapa ?

Yang sudi bercinta dengan ana sampai syurga.

Sayalah tu.

Ha'ah. Awak la tu. Hehehe.

Serius ! Ana memang sayang awak. Tak kisahlah awak tak sayang saya pun, tapi saya kalau dah sayang orang. Hehehehe ~

Eh, okeylah ! Ana takde posting best. Esok esok la. ahaha. Oppss..

Salam alayk ^^

derak kb sopmo