Wednesday, November 12, 2014

Air Asia Buat Promotion

Assalamualaikum

Apa khabar harini ? Aku tengah dok berbaring guling-guling ni. Bukan tak bangun lagi ok, cuma tadi lepas makan pagi, aku rasa selsema sebab habuk kain jahit tu. So beristirehatlah beta.

Yo !

Air Asia buat promosi dengar cerita. Adalah jugak aku meninjau kot² dalam masa terdekat ni dia buat flight promo tu. Tapi, takdek pon. Travel untuk tengah tahun depan sampai la JANUARI. Lama kot. Mereput dululah. Hahaha.

So, kalau korang bercadang nak travel tengah tahun depan dan ke atas, better plan cepat. 16 NOV ni dia tutup dah promo tu.

Ni pun, aku still tercari-cari flight murah nak gi satu tempat dengan my family. Ke mana ? Hehehe. Ada la. Kalau jadi, aku post lah ke mana. Kalau tak jadi, ko diam jelah toksah dok menanya. Hehehehehehe.

Babe, blah dululah.
Maybe japgi aku cerita pasal tutttt tutttt ok ? Hahaha.

Ma'assalamah wa ilalliqa'

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana prihatin ye ^^