Sunday, November 16, 2014

Cendawan Tumbuh

Assalamualaikum

Hai korang apa khabar ? Sihat ke idok ? Huhu ekceli nak cerita haritu lagi masa dapat gambar dari wasap grup family aku, tapi tak menyempat lak.

Sebenarnya, nak cerita pasal kejadian yang menggemparkan yang berlaku kat rumah baru tu. Iaitu, rumput karpet yang kitorang tanam kat tepi rumah tu dah ditumbuhi cendawan. Cantik pulak cendawan dia. Aku tanya boleh makan ke tak ? Huda kata bolehhhhh. Entahlah. Sebab cendawan ada yang boleh dan tidak boleh makan. Ewah, skemanya ayat kau najah ! Haha.

Kalau boleh makan, memang rezeki la. Boleh makan cendawan hari-hari. Hehe.

Ha, tu je lah nak cerita.

Maassalamah wa ilalliqa !

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana prihatin ye ^^