Tuesday, November 11, 2014

GILA LAMA TAK HAPDET !

Assalamualaikum

Sawadeekappp !

Korang apa khabar ? Ya Allah gila lama aku tak jenguk blog ni. Gila tak ? Aku rasa gila. Haha. Tapi siyesli, aku rindu sebenornye nak meng-update-kan blog ni disamping ada insan yg dah buat permintaan beribu riban kali suruh "Kak Najah, blog bila update ?" Or "Kak Najah, blog ada cerita baru tak ?". Aku kalau ikut kemalasan, memang tak buat. Lagi² musim henset endroit ni kat tangan, laptop dan modem tak berkuasa lagi. Kahkahkah. Tapi, aku akan usahakan jugak.

SAJA NAK BAGI JELES. PORYOINFOMESEN, TU BUKAN CAKIO OK, TU HONEYDEW JEP.


Ah, aku bakal menghapdet blog aku dengan sekali sekala insyaAllah cerita pasal pemanas air atau periuk nasi atau mangkuk jamban yang cantik. Hahaha. Taklah, aku akan buat posting yg lebih santai dan tak berat untuk korang baca. Oh ya, boleh request jugak nak posting pasal apa. Sila tinggalkan komen anda ye. InsyaAllah kali ni beta bersedia membacanya.

Mungkin setakat tu hapdet blog. Untuk permulaan yg baru la orang kata. Kalau nak merapu, aku saran ko pergi stalk twitter aku. Kalau rasa sakit hati, ko baca je lah posting aku yg lepas. InsyaAllah kau akan merasa bergembira dihatimu. Ewah !

Ok geng,
Aku nak blah ni. Ah poryoinformesen, aku hapdet blog ni kat Thailand. So, KAPKUNKAP !

Haha.

Ma'assalamah Wa Ilalliqa' !

No comments:

Post a Comment

Terima kasih kerana prihatin ye ^^